Anna och Melissa!

God morgon/dag!

Håller på att lyssna igenom Anna Ternheims nya skiva. Bra- men krävs nog ett par fler genomlyssningar om ni förstår vad jag menar..
Samtidigt som jag gör det dricker jag kaffe och "ajjar" mig över min inflammerade visdomstand. Satan vad det gör ont! Det känns bara som man vill ha munnen öppen och dregla! För om man stänger munnen så gör det ont..vet inte hur jag ska förklara utan att meningen ovanför låter sjukt konstig...

Nu har jag bytt från Anna till Melissa Horns nya! Ni måste lyssna på henne- helt galet bra!!!
Mitt första minne av henne var i vintras när jag satt på en longtail båt i Krabi och tittade mot horisonten till tonerna av "Kvar  i nåt jag lämnat". Kändes som jag va med i en film! hihi

Nä nu måste jag faktiskt dra mig upp ur soffan och börja göra mig iordning. Tåget går om tjugo minuter..
Jobba! Älskar att jobba! Så himla skönt att få jobba med kroppen igen..(sa flickan) haha

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: justdidit

Jag hörde typ allt det här materialet när jag var på konsert med henne för ett halvår sedan. Hennes pappa hade dissat henne för att alla hennes låtar var så deppiga:).. Hon skojade om det och sa sedan "..och nu ska jag sjunga låten 'Tyck synd om mig nu'..". Jag skrattade gott åt det:)..

2009-11-05 @ 19:06:51
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0