Bloggerskan!

Nu sitter jag och tittar på tv4 om hur man blir en framgångsrik bloggare.

•Tips från Blondinbella: hitta din nisch- nåt som sticker ut
•Fråga sig själv- vilka typ av läsare vill man ha? Rätt läsare eller många läsare?

Om jag skulle göra ett försök att bli framgångsrik i detta (!!) så måste jag ju såklart hitta min "grej" som jag skriver om.
Jag får återkomma om det, för jag har ingen aning om vad det skulle vara...nån som har nån ide??

Anyways..idag är jag ledig och håller på att ta ikapp tvätten och städningen som jag ligger typ en månad back.. ej ok.
Sedan väntar tjejmiddag på Telefonplan!!
PoK


Kommentarer
Postat av: justdidit

Jag tror din grej är att blogga om hur man tänder eld på saker, eller kanske stövelkastning. Har du några bra recept blogga om matlagning.. ..eller hur smutsig restaurangbranchen är:)..



Singelbloggar är dock så himla 2007...



Ta hand om dig! <3

2009-11-09 @ 11:37:22
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: Jannica

Hur man tänder eld på saker är väl ändå din grej....?

Nä jag har en grej på g, ska bara tänka igenom... hehe..

2009-11-09 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0