Måndagsmys!

Efter en helt galen helg  så är jag barnvakt åt min systerdotter Amanda.
Just nu så ligger hon och sover i soffan och ser bara så fridfull ut.
Skulle göra vad som helst för denna lilla donna.. tyvärr har jag inte kameran här, annars hade jag lagt upp en bild
på hur hon sover.. så söt alltså!!!
Somnade själv en liten stund och fick såna där "freese" händelser.. när man inte kan röra sig och det känns som
något vibrerar i huvudet. Känner ni igen er? Inte..?

Sen när hon vaknat kommer syrran hem och så ska vi åka till farmor som har fyllt 89!

Grattis till alla er som njuter av denna måndag lika mycket som jag!'

Kommentarer
Postat av: justdidit

Låter som en fantastisk dag, men hur hungrig hon än blir så får du inte äta upp henne, inte ens en tugga! Har hon bitmärken när syrran kommer så kan du glömma att få sitta barnvakt igen!

2009-11-02 @ 16:22:17
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0