Till hösten bryts vanan igen...

Så var det söndag som kan vara lite ångest laddat beroende på vad man gjorde lördagkvällen.. hehe..
Men denna söndag är jag utvilad! Oj skönt.

Läser på Aftonbladet om Michelle Pheiffer..OMG hon är född 1958!! När jag är 50 önskar jag såg lika fräsch ut som henne. Herregud alltså!
Hon slutade röka när hon var 30..och jag ska (för 11:e gången i år) sluta på tisdag! Men huvudsaken man aldrig ger upp och har känslan att "nu jävlar"! Denna gång ska det bara gå! Har dessutom fått med mig massa kolleger att sluta.. inte så kul att stå ute och huttra ändå nu när det börjar bli vinter.

Så- nyvaken vid 15 snåret- ska jag nu ta hissen upp till syrran och äta hembakt pizza och mysa med systerdottern!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: justdidit

Hon är typ jättegammal, när jag blir lika gammal som hon ska jag fortfarande se ut som 30!

2009-11-09 @ 09:17:12
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: Jannica

Hon ser ju nästan ut som 30..plus.. Skitsnygg iallafall!Inte många 50 åringar som bär upp det tror jag.. :D

2009-11-09 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0