Hösten...

Dagens!
Vart lite dålig på att uppdatera bloggen nu, men det har varit lite mycket..Har fått ta igen min sömn nu
så det känns bra! Jobbigt med "långpanna"- fast lite kul också att utmana sig själv..

Så skönt med höst!! Oktober är min månad då jag fyller år .. :D
Fint med alla färger och den där upfriskande kylan- håller ni inte mä? Ska nog ta en promenad innan jobbet.. mmm...
Vad förknippar man mer med hösten...halloween, stearinljus, nån att kolla på film med, filt, regn, blåst, varm sol, soppa, skolstart, choklad, pumpa, IKEA.. ja det finns alla möjliga associationer..

Alltså! Det bästa jag vet är ju hjälte filmer eller händelser i verkliga livet.
Nu har det hänt en jätterolig sak på Aftonbladet! Två homofober som muckade gräl med några transor. Transorna visade sig vara kampsportsmästare på svensexa... nä men ni måste bara se!!
TJOFF säger det bara!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5928298.ab

Nu måste jag göra mig iordning, men ha de bästaste alla goa människor!!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0