HURRA!!

Hurra hurra för idag fyller jag år!!
Helt chockad när jag öppnade fejjan: SEXTIOETT NYA HÄNDELSER! HERRE MIN SKAPARE..
tss tsss

Min dag har varit alldeles utomordentlig..
Började med att jobba då min kollega frida hade köpt tårtmuffins som vi mumsade på.
Sen började jag storbråka med rivjärnet och vem fick lida för det?? Jo, jag! AJ aj..
Därefter åkte jag hem i vinterstormen och började laga mat efter att ha lagat mat hela dagen. Va händer?
Electric fucking cut!
Så där sitter man med två ljus tända. Hurra för mig.

Men nu är det igång igen och kycklingen puttrar i ugnen. Mmmm....
Så tänkte jag plugga lite, men nu e klockan fasiken ÅTTA... Hmm.. Varför är det inte 36 (eller 42) timmar på ett dygn! Tänk va mycket lättare det skulle vara dååå :D

Ha de bäst!
Puss å kraaaam

Kommentarer
Postat av: Noomi

GRATTIS GRATTIS GRATTIS...HURRA HURRA



PUSS PUSS

2009-10-13 @ 22:47:41
Postat av: Jankan

hahaha...gulle dej!!!

2009-10-14 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0