Marked for life



Tjohoo!!
Nu är jag tatuerad!! Har ingen bild att visa ännu eftersom min arm är täckt med helosan salva och plastfolie..
Åh jag var så nervös men som tur var kom Sara å höll mig i handen. Fast hon fick inte vara i rummet men jag visualiserade. Men hallå?? Det gjorde ju inte så ont. Bara lite. Men inget värre än lite mensvärk eller få ögonbryna noppade i Turkiet..
Typsnittet är visst väldigt unikt och han hade aldrig tatuerat det förrut. Han ville dessutom att jag skulle komma in
om några veckor så han kunde fota mig! hihi

Oj va armen är svullen.. jaja.. får ta det lite lugnt imorgon på jobbe.. tss tss..
Nu sova!

NATTI!!!

PS BILDER SNART!

Kommentarer
Postat av: justdidit

Jag vill också tatuera mig:/.. Måste bara komma på vad..

2009-10-16 @ 10:28:14
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0