Ny design med mera..

Hej hej!
Alltså har ni sett den fina designen eller ??? Thank you ALEX!!!
Blir så chockad när frivilliga bara rycker in och fixar saker, helt utan egen vinning. Sådana människor är
riktiga inspirationskällor!
Å det fick jag erfara idag igen!
Sitter så i skiten med skolan att det inte är klokt. Först så fattar jag ju inte  (eller gör jag det..???) så då blir uppgifterna sjukt svåra och tålamodet tryter. Sedan så har jag ju bara x antal timmar då jag måste jobba samtidigt. Måste och måste, men man vill ju kunna betala sina räkningar..
Då dyker Cissi in och säger att hennes pojkvän kan hjälpa mig! Nä men dra på trissor va!
Så ikväll kommer dom och ska rädda mig...Fattar jag fortfarande inget DÅ, så kanske jag måste byta taktik.

Hemma från skolan idag, sjuk- men imorgon borde jag vara 97% återställd.

Den 15e oktober smäller det! Då ska jag tatueras! Läste just en artikel om fylletatuering..fy fan:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5903376.ab

Historia om tatueringar från Wikipedia:

Tatuering i ursprung kommer från en ö i stilla havet. Denna teknik kallades Tattoe som senare blev tatuering eller Tattoo.
I denna teknik tog man djurben och spetsade dessa till vassa kamliknande nålar som man doppade i bläck och sedan slog in i huden med en liten benhammare Men tatuering har funnits i tusentals år i många kulturer runt om världen. Efter att de tidigare, europeiska kulturerna övergått i kristendom var det i västvärlden nästan uteslutande sjömän och kriminella som bar tatueringar till dess att det åter blev ett mode på 1980-talet. Den mest spridda formen av tatuering är den som utvecklades i Polynesien, upptäcktes av James Cooks expeditioner och spreds över världen med sjömän
.


Ha det gott mina vänner!!!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0