Smått å gott

God morgon..
Ytterligare än dag har gått och jag fattar fortfarande ingenting av Java. Eller jo, det gör jag väl, men måste det
vara så förbannat svårt!! Jag vill bara vakna och kunna det.. ungefär som man gärna skulle vakna och vara några kg tunnare. Oavsett om en tjej är normalviktig så är hon ALDRIG nöjd! Kom ihåg det karlar... ;)

Idag lät jag mig faktiskt sova lite längre, tyckte jag förtjänade det.. Har jag sömnen i evigheter känns det som.
"Inatt får jag sova..eh..6,3 timmar...) nej, jag behövde en åtta timmars skönhetssömn. Åh det var najs!

Ok, planerna för idag:
Dricka mer kaffe
Låta Tylol Hot (medicin) ha effekt (lite snurrig efter intaget i gårkväll, det håller ju i sig en liten stund..)
Plugga
Jobba

Jag får nästan lite småabstinens att vara borta från jobbet två dagar- det är så förbannat kul! Man är helt slut efter passet men man får så mycket energi av pulsen där! Fantastiskt..
Ska fixa min kamera så ska jag lägga upp lite bilder..

Nu ska jag betala räkningar som jag helt glömt!
Ha en bra dag
//Snurrig i bollen- Jannica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0