You don't know..

Morrn!

Sitter här i soffan och försöker bestämma mig om jag ska kurera mig och bli frisk till skolan.

(Blev rätt hårt igår och var inte hemma förrän 02:00 och då tog jag ändå taxi.. vi fick vänta i evigheter på glas från disken som vi skulle fylla med panacotta men glasen räckte inte. Så då fick vi dra nödlösningar med whiskey glas och konjaksglas..Lite mör i kroppen är man..)

Men det innebär att jag måste va hemma från jobbet och det går inte. Måste ju ha pengar till hyran!
Så nästa alternativ är alltså att jobba. Vilket jag rent teoretiskt skulle orka..Men då orkar jag inte plugga.
Jobbigt va!
Å andra sidan är jag ledig imorgon, vem vet, kanske jag är frisk då och kan köra järnet med skolan!
Hoppas hoppas..

Idag är det fulla hus..runt 350 gäster. Då måste alla sinnen vara så galet skärpta. Jag gillar den timmen på dygnet då man måste fokusera så hårt att man efteråt är helt färdig. Känns som man gått maraton eller nåt. Total speedad blir man!! Fast jag är ju en kick-sökare också hihihihi...

Angående rubriken "You don't know" så är det Milows låt på hans album- spotifya genast!! Asbra...

*host*

Ha en fantastisk lördag!
TIPS för er som är ikke sjuklingar: Wallmans mellan 23:30-00:30 CRAZY HOUR!!!!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0