En ny dag

Å så var man frisk! Eller ja.. nästan iaf..
Jag skulle ju gått till skolan eftersom extrahjälp erbjudits men jag kom inte upp. Jag skyller enbart på medicinen.
It does that to you..
Men men..jag är ju iaf nästan frisk!! Dags att börja knapra vitaminer som aldrig förr..

OJ DÅ! Läs Aftonbladet!! Värsta filmrånet a la Hollywood ju.. de är i mina hemtrakter också precis nuuu..
Det är ju lite som programmering som att råna. Man måste förutse alla händelser.. om de har tänkt på allt, så borde de ju komma undan..shit va svårt! Det är alltså programmerare som ska råna banker egentligen..hm..
Konstig tanke att se sig själv i framtiden med rånarluva och pistol..nej, det får bli i nästa liv!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, fika med syrran, skola  och avslutas med fika med Jessica!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja menar det Tylohot...världens bästa turkmedicin:)

Kram , ha en bra dag!

2009-09-23 @ 10:26:45
Postat av: Jankan

Ja jäklar i mig..hihi

Puss å kram

2009-09-23 @ 14:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0