Galen kväll igår!

Va hände igår egentligen! Förvandlas alla mina kära kolleger till Satans barn efter midnatt!??
Vi var så laddade inför rushen igår då vi hade hittills säsongens mest bokade kväll. Vår käre sous chef Noomi hade till och med fixat kastanje nötter till oss att ha i fickan för att det skulle bringa tur...haha
Å det gick ju så bra! Flöt på och inga konstigheter..skönt!
Sen gick vi in i kylen och drack skumpa..haaha.. ett glas och Jannica var full, great! Billigt ska det va! =)

När det sedan var dags att byta om så gick Noomi lös på mitt hår och jag förvandlades till punkbruden Jan(n)e.
(internskämt när kockkläderna och kepsen är på så ser jag ut som en springpojk..)
Så med röd/rosa ögonskugga med streck ut till öronen, minikjol, stövlar med nästan nitar och urringat så stegade jag ut i restaurangen. Å hör och häpna! Hur många tror ni kände igen mig?! Nä precis, inte en käft..hahahahahaha..skitkul!
Vid tolv kom trehundra brudar som varit på Ladies Night i Globen (vet inte om det verkligen var så många, men mååånga var det...)
Å "världens starkaste man" tog på mig! Han behöver ju lite utrymme när han ska gå förbi folk om man säger sååå...

Hur som helst, kvällen urartade helt och det får mina fötter lida för idag. Jag har så ont!
Gick vidare till Golden (när ska vi sluta hänga där, it sucks efter halv tre på natten!!!) och sedan till Solidaritet.
Sollan, som vissa kallar det, är ett asbra ställe, förutom att det inte är gjort för studenter..så sjukt dyrt! Men bra musik på övervånigen. Nu dansade vi visserligen inte så mkt, men vi hade kul ändå!
När efterfest snacket började dra igång så kände jag att det var dags att dra...så klockan 06:00 låg jag i sängen och hade ångest över att jag snart skulle upp igen...men upp kom jag!
Å nu har jag ångest över att jag inte hunnit plugga..jag ska bara.. Lite sömn till så ska det nog bli bra.

ZZZzzzzzzz
over n out!
/Jannica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0