Gravid

God morgon!

Jag hade en sån konstig dröm jag måste dela med mig. Den var såå verklig!

Jag drömde att jag var gravid (?)! Jag berättade detta för min kompis Cissi och hon sa:

- Nej Jannica,  du kan INTE behålla det!! Men hela kroppen ville ha det fast magkänslan sa nej.

Helt sjukt!

Undrar om detta är ett tecken på biologiska klockan som kittlas lite.. fy fan.. :D

Nog för att jag vill ha barn, men man vill ju inte bli sånt där monster som attackerar karlar på gatan med kniv.. tss tss

Nu sitter jag hos Cissi och ska nog gå och lägga mig igen..så skönt att göra det efter frukost!

Sedan blir det lunch med Anneli och jobb från 15.00.

 

Tataaa!!

/Jannica


Kommentarer
Postat av: Lena

När pluggar du om du både är "gravid" fikar, jobbar och går tillbaka till sängen:)

Kram

2009-09-16 @ 08:56:24
Postat av: Jannica

hehe

Lärarna strulade med schemat denna vecka så det är lugnt.. har redan gjort läxorna. Fast man kan ju alltid spela vilket jag varit rätt dålig på.. zzzzz....Nästa vecka blir det andra bullar! =)

2009-09-16 @ 09:05:36
Postat av: isprincessan

-seså... dax å skaffa barn nu :-) lyssna på den lilla "klockan" som tickar... efter 35... ere inte lätt.... Jag kan vara barnvakt :D Puusssss

2009-09-16 @ 20:57:30
Postat av: snakescrawlatnight

Tick tack..tick, wtf?!!?!?!?

2009-09-17 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0