Nu händer det grejer!

Dagen började inte så bra, men den slutade fantastiskt!!
Nu händer det grejer.. Blev erbjuden att ev åka till Köln på matmässa och branschkväll på Wallmans
i Helsingborg! Hur det ska gå med utbildningen återstår att se, men det skulle ju vara sååååå kul!!
Började jobba halv fyra och sen dess har jag konstant skrattat. Tills jag kom hem och började tänka
på asynkron överföring och OSI-modellen.. lager sju va..appliktationslagret..eller..FAN!
Så nu står jag i valet och kvalet att antingen vara vaken och plugga eller gå upp i ottan (typ fem) och
skumma igenom inför provet imorgon.
Tror det får bli det senare, för det går nog inte in så mkt nu ändå.

Japp, nu ska jag gå och lägga mig, evigt tacksam över att så många människor sprider glädje i mitt liv.
Tror jag sprider lite också (förutom när det envisa nikotinplåstret lossnar utan att jag märker det).. =))

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Köln verkar ju spännande, men men skolan då???

Kram o gonatt

2009-09-10 @ 08:28:44
Postat av: snakescrawlatnight

Ja..vi får se helt enkelt. Det är ju inget bestämt ännu..

2009-09-10 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0