Stanna hela pressen!!!

Tillbaka från gårdagen med lite syrebrist..

Alexander Rybak flörtar med Lena André!! står det med stora bokstäver på Aftonbladet..nä men allvarligt! Det måste finnas roligare saker att skriva om än den lilla pojken?!
Jaja..Idag är det fredag och då väntar jobb (först ska jag göra min läxor) och sen nån drink kanske..
Men imorgon! Då är det LÖRDAG ( nähääää really??)! Då är det partaj, massa partajj!! Nya skor + klänning inköpt.
TIPS: titta på Gina tricot bilderna och gör likadant. Slår aldrig fel liksom! =) Tidseffektivt också.

Satt och läste lite andra bloggar nu..det e mkt 16 åringar, superblonderade, halvnakna och typ " ehm, idag så ska jag ..hiihii...ha rööttt läppstift! ehm..å en kjol. Senaste kollektionen från Prada..mmhmm..ehm.."
ALLVARLIGT! Är det 90 talisterna som kommer fram nu..uff..nyss var det prat om 80-talister..

We are gettin old! =D And that with a smile!!

Ha en trevlig helg mina vänner!

Å kom gärna förbi wallmans! Halva priset i baren fre/lör halv tolv till halv ett! Plus massa tokiga uppträdanden på baren!
Värsta bra förfestarstället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0