Torsdag!

God morgon alla livsnjutare och ni andra!
Idag är dagen med D dvs PROV. Kommer förmodligen inte klara det..så himla svårt!
Skulle ju egentligen gått upp fem och skummat igenom, men jag var alldeles för trött..
Man är ju inte 18 längre när man gjorde så i gymnasiet. Det var alldeles för varmt och skönt i sängen..

Kaffe och mackor samt nikotinplåster på så kommer jag nog överleva dagen.
Å imorgon är det fredag och sen lördag! Ja varje vecka.. men det är ju så fantastiskt roligt! Ut och leta alpha hannar! :))

CU
//Jannica

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart du klara det snäckan....

Bra med nikotinplåstret där!!!!! You go girl!!!

2009-09-10 @ 08:26:43
Postat av: snakescrawlatnight

Jo men visst sörru..tredje veckan nu!

Får se om jag klarade det eller inte..hur som helst kunde jag nog inte gjort det bättre! =)

kram

2009-09-10 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0