Trött, tröttare, tröttast

Vem är det som bestämt att vi människor ska ha så lite sömn?!
Det är fan inte mänskligt att ställa klockan på 06:30.. Regnar gör det också.. Nä, jag vill ligga kvar i sängen!
Fast, NÄR man väl kommit upp är det rätt ok- oftast mer ok om man får en kaffe direkt i handen. Det går liksom lite fortare allting då.
Snart ska jag iväg att jobba. Jo, jag pluggar heltid men somliga får ju inga CSN lån eftersom man bara få ha tjänat en viss summa. Då får man jobba!
Har inte stått i ett kök "på riktigt" på 4 år. Jo då det känns överallt. Fortfarande. Man kan ju tycka att träningsvärken borde lagt sig nu efter två veckor men saken är den.. att jag måste varit så oerhört vältränad.
Eller inte. =)

Så- kaffet slut, sminket på- ha en trevlig dag mina vänner!
Kram


//Jannica

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Jankan...



Jag kommer garanterat följa ditt knasiga liv.



Lycka till!

Kram

2009-09-08 @ 09:10:51
Postat av: Jannica

Tack tack!

2009-09-08 @ 16:11:19
URL: http://snakescrawlatnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0