Tuff dag..

Ojj, vilken daaaaaaaaaaaag!!!
Först prov, sen jobb, sen hämta nya nycklar till tvättstugan som blev några vändor eftersom jag inte hittade hyreskontraktet och nu ska jag försöka plugga lite..
Men hörrni provet...jag höll på att ändra in i sista minuten och sen när jag var stensäker på att det var rätt lämnade jag in det.
Sen kom vår lärare ut och så tvingade vi ut svaren från honom...å jag hade rätt!!! Moi!
Nu ska jag bara få till de där labbarna..puha!

Drabbades av en mindre chock när jag slog på nyheterna i morse. Ulf Larsson är DÖD. Wtf!
Varför blir man så berörd när kända personer dör? Det är ju inte så att man känner dom..men jag kan inte låta bli att känna lite sorg... =( Söndagsöppet-mannen liksom!

RIP Ulf Larsson!
Ulf Larsson som man minns honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0