Tylol Hot..

Är kanske världens bästa medicin. Det återstår att se imorgon.
Jag kände när jag nattade Amanda att förkylningen kom krypande..ej ok.
Eftersom jag inte har råd att vara sjuk varken ekonomiskt eller tidsmässigt så har ju jag
köpt på mig lite turk medicin!!JA! Så förhoppnings kommer jag svettas ut den eventuella
sjukdomen (hjälp svein influensa?!) inatt... stackars mina bed bugs!

Å så har jag registrerat mig så min blogg kommer upp på google! Inte för att
jag tror att hela världen kommer läsa min blogg men som princip så ska väl man för i ¤¤&/¤ komma upp
på google..dohhhh... hehe

Imorgon är det skola, så himla kul. En kille i klassen som kan typ allt har erbjudit sig varje onsdag från 9-12 att hjälpa oss som aldrig pysslat med detta förrut. Egentligen så börjar vi 13 så det är ju kalas! Fantasiskt!

Nu känner jag tylolen som börjar verka.. lite groggy..

Nattiiii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0