Välkommen till min nya blogg!

Nämen!
Jag skulle ta en liten fri-minut från pluggandet och blev inspirerad av en vän att starta en blogg.
Så kollar jag runt lite i inställningarna och så ser jag att man kan gå in och ändra i XML eller vad det nu hette..
Precis det som jag har vart på föresläsning om idag! Det var nog inte meningen att jag skulle ha en paus utan började genast kolla efter attribut och -- sånt där.. hmm..Prov på torsdag, borde kanske vända mig om till böckerna istället som tittar så frågande på mig.
Choooose meeeee! Naaaahaaa.. säger jag med pekfingret i vädret och gör en afroamerikansk min- snap!

Jaha, välkommen till min blogg då!
Här kommer jag uppdatera er om vad som händer i min knasiga värld eftersom facebook inte räcker till längre.
Vart är världen påväg! =)

Innan ni börjar fantisera om vilka ormar det är som kommer fram på natten så kan jag meddela här att det
är faktiskt ett hästnamn. Alla mina email och dylikt är döpta efter det så ingen kan någonsin lista ut vart sjutton jag får det ifrån.. moahahaha. Ja, så kul var det! =)

Ha en trevlig kväll och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag vet vart namnet kommer ifrån!! Kul med en egen blogg. Kram

2009-09-07 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0