ZzzzZzzzzZzzzzz

God eftermiddag!

Nu sitter jag här i skolan och lär mig massa nytt.. hur man skriver en CV tex. Det är ju jättebra, men jag är så trött att jag snart somnar!
Kaffet har strömmat men tror jag har blivit immun mot det jag.. (läs norrländsk så blir det lite roligare)

Om några timmar ska träffa tjejgänget och sen hem och plugga lite.. jippi..
Hade faktiskt hellre jobbat än å pluggat!
Igår delade jag med mig en tanke som har flygit genom huvudet till min kollega och hon tittade konstigt på mig..
tyckte det var lite kul så jag delar med mig till alla! Det är väl en strålande idé?!

Jo, nu ska ni höööra...
När man går ner i källaren för att hämta varor i kylarna så måste man passera en dörr (som bara är stängd under service, annars öppen).
Så fort jag har knappat in koden så kommer ALLTID en bild upp i huvudet. Hur skulle det se ut om jag råkade skära av mig fingrarna...? Inte för att jag på nåt sätt vill detta, utan mer en ångest laddad tanke. Ungefär som man ibland tvingar sig själv att titta i spegeln om man måste gå på toa på natten och det är kolsvart. Tänk om det står någon bakom??
Visst är det schuuukt?? (nörrländsk igen)
Tror kanske jag måste lägga av med pillrena... =) (skämtar bara, det vore ju tokigt)


/Jannica

ps.. nej jag äter inga piller.... =)))
SYRE!
Freaking out!


Kommentarer
Postat av: XX aka Cissi

Hahhahahah! Hahahhahah! Hahahhaha! Nå ä du suuuk nu du! Ja har fiina piller för dig ska du se du! Mycket fina i min bagagelucka till dig bara fint är. :D

2009-09-17 @ 21:45:40
Postat av: snakescrawlatnight

I din bagatje lucka säger duu...vilka piller e dä since du inte har nån bagatje lucka.. magic mushrooms??? =)

2009-09-17 @ 22:01:15
Postat av: XXXXXXXXXX

En magisk baghaschlucka. Mellan rader man läsa. en tugga. en blos. Två steg höger. Under tredje grankvisten lite snett brevid talgoxen.

2009-09-17 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0